Subject: RE: Pargimetsa ristmik
From: <[email-masked]>
To: "'Ave Talli'" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Feb 2023 15:29:04 +0200

Tere

Saime ELA SA-lt tagasisidet Pargimetsa ristmiku projekti osas. Paar
pisitäpsustust oli, kuid kõige olulisema kohta sooviti Transpordiameti
kirjalikku seisukohta.

Lisan siia ELA SA-lt saadud kommentaari:

*	Uurisin võrguomaniku seisukohta seadustamise osas. ELASA seisukoht
on, et kui Transpordiamet on nõus, et ELASA sidetrassi võib samas asukohas
langetada ilma täiendava seadustamiseta, siis ELASA on sellega ka nõus. Küll
aga tahab ELASA näha Transpordiameti selleteemalist kirjalikku
avaldust/vastust, mis lubab asjale niimoodi läheneda. Kui Transpordiamet
soovib, et langetatav trass ikkagi seadustataks uuesti, siis tuleb seda
teha. Vana, praegu kehtiva, leppe võib tühistada ainult sellisel juhul, kui
uus seadustamislepe katab kogu vana leppe ala. Kui seda ei ole võimalik teha
ja seadustamine toimub ainult osaliselt, peab vana lepe jääma uuega
paralleelselt kehtima. ELASA sidevõrgu seadustamine tuleb tellida ELASA
poolt heakskiidetud ettevõttelt. Täpsem info
<https://www.elasa.ee/isikliku-kasutusoiguse-seadmine-elasa-kasuks/> ELASA
kodulehel. Palun uurida, milline on Transpordiameti seisukoht ning edastada
see nii mulle kui ka ELASA’le e-posti aadressil  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]. 

Kui see seadustamine eeldab side trassi osas IKÕ tegemist, siis
projekteerija poolt lisan, et saaksime selle vajaliku IKÕ joonise teha
ainult oma projekti ulatuses või maksimaalselt geodeesia ulatuses, kuid kas
see sisuliselt midagi annab kui suvalisest kohast lõppeb IKÕ joonis ära ja
eelnev ja järgnev sidekaabli osa niikuinii varasema lahenduse järgi.

 

Tervitades

Indrek Kustavus

EXTech Design OÜ

Tel: +372 53 474 036